Donieck 1.11.2015r.


Pozdrawiam.

60 thoughts on “Donieck 1.11.2015r.

    • Czytam co dziennie ten portal i wszystkie komentarze, oraz większość linków.
      bardzo cenię sobie wasze opinie, chociaż niektóre pisane są pod ideą hura optymizmu.
      Dziękuję za optymistyczne pozdrowienia, chociaż zdziwi mnie pański moim zdaniem bardzo pesymistyczny awatar.

      Lubię

          • Nie preszkadza mi , że większośc z Panstwa piszącego tutaj absolutnie nie zgadza sie ze mna , że konflikt na ukr to dobrze dla nas , nas jako Poski…. i czym więcej banderowców tam zginie to większe szanse dla naszego kraju… I dlatego kibicuje bojownikom Noworosji…. I to wcale nie znaczy , że miłośnikiem Putina jestem…. Staram sie rozróżnic Polską Rację Stanu… Nie wiem czy wystarczająco jasno napisalem….:) I jeszcze jedno…. mam w głębokim poważaniu PIS i jego prezesa….

            Liked by 1 osoba

  1. Bardzo jestem zawiedziona tym, że ta dyskusja zamiast wydarzeń istotnych geopolitycznie i regionalnej polityki skupiła się na mojej mało znaczącej osobie.
    Zapodałam dwa tematy które zostały przez komentatorów doskonałych w hirih zignorowane.
    PS Możecie mnie nie lubić, możecie mnie jak widać nawet nietolerować, ale rozmawiajcie na argumenty, a nie z pozycji które mieli naziści !!!

    Lubię

  2. Dziewięćdziesiąt pięć procent populacji ludzkiej to zwykła magma.
    W tych pięciu procentach są ludzie mądrzy lub inteligentni.
    Tylko około dwa procent ludzi, to ludzie jednocześnie mądrzy i inteligentni.
    Ci nigdy nie pchają się do polityki ( a szkoda ).
    Dlaczego ja dzisiaj mogłam wyrażać i przesyłać swoje przemyślenia tylko do tych którzy myślą, że są w drugim zdaniu????

    Lubię

Skomentuj

